Sabtu, 23 Oktober 2010


Kunci untuk mendapat keputusan yang baik adalah Proses Pembelajaran Output ( Output Learning )– kemampuan untuk menerima, mengaplikasi dan melaksanakan apa yang pelajar telah dipelajari. Kini, rata-rata pelajar Malaysia hanya melalui Proses Pembelajaran Input ( Input Learning ) – membaca, mempelajari, menghafal dan mendengar. Disebabkan itulah secara puratanya pencapaian para pelajar hanyalah di tahap memuaskan.

Untuk cemerlang, anak-anak anda memerlukan Pembelajaran Output. Kenali bagaimana kami melatih anak anda menggunakan Teknik Pembelajaran Output.

Kami telah mengambil masa selama tujuh tahun dalam melakukan penyelidikan dan pembangunan untuk menyediakan pelajar ALAT BANTUAN BELAJAR berbentuk Pembelajaran Output yang selaras dengan sIstem akademik dan kurikulum sekolah yang ditetapkan oleh Kementerian Pendidikan.

Kami akan membantu dan membimbing anak anda ke arah – BERSEDIA UNTUK PEPERIKSAAN DAN SKOR A! melalui teknik yang unggul demi prestasi anak anda. Berjaya sememangnya penting, tetapi untuk Berjaya, kita harus melakukan persiapan. Tibanya peperiksaan, anak-anak anda akan belayar meredah lautan soalan dengan yakin dan tahan dari segi mental dan fizikal hasil bantuan dari Score A.

Deskripsi Pekerjaan ( Sepenuh Masa/ Sambilan)

Kami sedang mencari individu yang berpemikiran terbuka, mempunyai keyakinan diri yang tinggi dan bermotivasi untuk menggerakkan syarikat induk kami, Kenshido International Sdn Bhd ke arah mercu kejayaan – demi generasi baru yang bakal memimpin. Jika anda seorang yang ingin jadi peneraju generasi, kami alukan anda untuk menyertai kami dalam posisi berikut :

Perunding e-Pendidikan ( e-learning Consultant )

Tugas

Mempromosikan produk kami ( Program Score A ) kepada pelanggan yang berpotensi.

Syarat-syarat

Inisiatif, bersemangat tinggi dan mempunyai dorongan untuk mengembangkan perniagaan.

Berkebolehan dalam bidang pemasaran dan promosi.

Ramah dan berkomunikasi dengan baik.

Bermatlamat tinggi dan mampu melaksanakan tugas dengan baik.

Kemahuan untuk belajar dan memperbaiki diri.

Bekas graduan, pekerja sambilan, bekas agen insurans dan juga guru sekolah digalakkan untuk menyertai kami.

Peluang pekerjaan ini dibuka untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas, memiliki sekurang-kurangnya SPM dengan lulus Bahasa Melayu dan diperlukan SEGERA! Skop gaji adalah mengikut mingguan, RM 1000.

Kami mengutamakan calon yang betul-betul berminat dan bekerja keras dalam merebut posisi Perunding e-Pendidikan. Jika terpilih, anda akan dijemput ke sesi taklimat untuk penjelasan lebih terperinci dan jelas tentang deskripsi pekerjaan ini di Bandar Tasek Selatan.

Jika berminat, sila e-mel kan kepada saya profil lengkap diri anda (gambar tidak diperlukan), atau sms kepada:

Mus : qimza_89war@yahoo.com / 017-950 5661

Tiada ulasan:

Catat Ulasan