Isnin, 15 Mac 2010

Aku Yang Kuat!




Aku yang kuat…
Aku yang kuat???
Aku yang kuat!
Aku yang kuat!!!

Dunia ini mereka yang punya (mereka)
Mereka yang akan mengkoordinasikannya (mereka)
Dunia ini mereka yang pawa…(pawa = power)
Kita tidak boleh buat apa – apa (kita)

Janganlah kau mahu bangkit berjuang…
Kerna mereka akan senantiasa memburu…
Walaupun kau akan rasa macam gampang…
Hakikatnya mereka lagi gampang!!!

Rasa macam gampang, rasa macam sial, rasalah macam – macam…
Kami yang rasa. Kau rasa kau berkuasa dengan hujahan lembut manis dari mulut berpuaka hasil jajahan ‘mereka’ yang mahukan ketelanjangan. Kau ada kayu yang sentiasa membakar apimu. Tapi, kami bukan yang dipimpin dan hanya mengangguk seperti udang katok.

Mungkin ‘kau’ yang menentukan dengan kuasa keparat hasil hasutan syaitan berpemikiran bebas yang menjolok untuk kesenangan berbekalkan tenaga kroni kroni kroni mu walaupun tidak seberapa tapi…
Bukan rasa tak ada tuhan tapi kami yang memimpin diri kami untuk berjumpa tuhan…
Kau??????????????????????????
Kau silap.

*hasil kolaborasi antara aku dan dia… yang tidak mampu bersuara krn ada yang lebih bijak berkata – kata….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan